אופנה – העיסוק המהנה

אופנה – העיסוק המהנה

Reading Time: 2 minutes

כבר שהייתי ילדה ידעתי שכשאהיה גדולה אתעסק באופנה.

לא ידעתי איזה סוג של אופנה ומה יהיה תחום העיסוק הספציפי אבל היה לי ברור שאעסוק במשהו שקשור לביגוד, נראות והעצמת היופי החיצוני. אני תמיד אומרת שאיך שאתם מתלבש זה האופן שבו הוא תופס את עצמו ואיך שהסביבה תתפוס אותו. לבוש זה יותר מאשר הבגדים שאנו שמים על הגוף שלנו אלא מדובר ברוח מסוימת, בגישה מסוימת אפשר הופכת להיות משהו שמוביל אותנו מבחינת הלך החשיבה שלנו ומבחינת הכיוון שאנחנו רוצים להגיע אליו.

כך למשל מישהו שמתלבש בצורה מרושלת – הוא דן את עצמו, הלכה למעשה לכך שאנשים לא ייקחו אותו ברצינות ובגדול שדי יבוזו לו ולכל דבר שהוא אומר. אדם שרוצה להקל על עצמו בעולם העסקים, לומד את חוקי המשחק ויודע שמי שיש לו חוש של אופנה ויודע איך להתלבש לאיזו מסגרת חוסך לעצמו הרבה בעיות של חוסר הלימה בין הלבוש לבין הקונטקס (מסר סמוי) הראוי. כך למשל, מי שיש לו הבנה בסיסית באופנה יודע שלפגישת עסקים עם אנשים מחו"ל לובשים חליפה עם חולצה מכופתרת בעוד לאירוע צהריים אשר נחשב פחות רשמי לובשים חולצה מכופתרת עם ג'ינס ואין צורך בחליפה.

באשר מדובר על איזה שהוא אירוע של החברה שמתקיים ביום שישי בצהריים אז אפשר להגיע אפילו עם חולצת פולו ואפשר כמעט לחלוטין לוותר על הרשמיות. עם זאת, כאשר מדובר על מישהו שלא מבין באופנה, הוא עלול להתבלבל ולהתלבש באופן מרושל לפגישת עסקים ובאופן מהודר לפגישה קלילה ולא רשמית. אדם שלא יודע איך להתלבש למסגרת שאליה הוא הולך עלול ליצור לעצמו נזקים מיותרים של איך שיתפסו אותו וחבל. אין דבר מיותר יותר מאשר פספוס של עסקה או שותף לדרך בגלל כשל של חוסר הבנה באופנה שמביא לבחירה לא נכונה של ביגוד לאירוע.

לשם כך אני רואה במפעל שלי באופנה סוג של שליחות אשר תוביל לכך שאצליח לעזור לכל האנשים שלא מבינים באופנה לבחור טוב יותר מה ללבוש ואיך לעשות זאת ובכך למנף את הפוטנציאל העסקי של אותו אדם. אז איזה סוג מתלבשים אתם? האן אתם מתלבשים למטרה שלם או שמא אתם לובשים את הבגד הראשון שאתם רואים בארון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *