הג'ינסים לנשים חוזרים לאופנת 2019

הג'ינסים לנשים חוזרים לאופנת 2019

Reading Time: 4 minutes

בימינו לא תמצאו ארון בגדים ללא מכנסי ג'ינס בתוכו.

פריט לבוש זה משמש כל אחד ואחת מאיתנו מזה שנים רבות ולא מתכוון להיעלם מהמלתחה שלנו גם בזמן הנראה לעין. על מדפי הארון של נשים מודרניות ניתן למצוא מספר זוגות מכנסי ג’ינס שנועדו לאירועים שונים ויכולים להעיד על גיל האישה, מקום עבודתה ומעמדה בחברה.

עבור המין הנשי ג'ינס מהווה פריט אופנה אוניברסלי ואף הכרחי אשר מייצג אותן בכבוד, הן ג'ינס במהלך הטיול בטבע והן ג'ינס בפגישה חשובה בעבודתן.

ג'ינס מעוצב, בעל גזרה נכונה המתאימה למבנה גוף האישה יחמיא לה ויגרום  לה להיראות במיטבה במסיבה נוצצת במיוחד בעוד שמכנסי הג’ינס בסגנון יומיומי ישמשו אותה במהלך לימודיה או עבודתה במשרד.

גזרת מכנסי ג'ינס
מכנס ג'ינס הוא פריט חובה בארון בגדים

על מדפי חנויות רבות ישנו מבחר רחב של מכנסי ג'ינס לנשים בדגמים שונים ומגוונים, כך שכל אישה יכולה למצוא ולבחור לעצמה את הדגם המושלם בשבילה  תוך התחשבות במבנה הגוף הייחודי שלה ותשוקה לסגנון מסוים.

ללא ספק, לא פעם הבחירה הזו נעשית גם בעקבות השפעת האופנה והטרנדים הפופולריים והחמים ביותר הקיימים בשוק.

מי מאיתנו לא הייתה רוצה  להיראות כמו בר רפאלי אשר מחייכת אלינו משלטי החוצות בגזרתה הדקיקה לבושה במכנסי ג'ינס סקיני שמחמיאים לה כל כך.

אבל לפני שאתן רצות לרשתות השונות וביניהן רשת הודיס שעל מדפיה תוכלו למצוא את דגמי הג׳ינס לנשים האהובים ביותר על הדוגמנית היפהפייה, חשוב שתבדקו את מגוון הדגמים השונים על מנת שתוכלו לבחור את אלה שהכי יתאימו למבנה הגוף שלכן.  

כידוע, מעצבי אופנה הם בעלי דמיון מפותח גם בנוגע ליצירת מכנסי ג'ינס לנשים שונים ומסוגננים שנה אחרי שנה. חלק מהדגמים המגיעים למדפים של חנויות הינם חדשים לגמרי וחלקם עוברים שינוי והוספה של אלמנטים דקורטיביים שונים.

ריכזנו עבורכן מספר דגמים פופולריים שילוו אותנו בשנה הקרובה.

מכנסי ג'ינס סקיני-נכון, מדובר בדגם האהוב על בר רפאלי שמחמיא לה במיוחד. דגם זה נוצר עבור נשים בעלות מבנה גוף רזה ושדוף, אך גם נשים בעלות היקפים מלאים יותר מוזמנות ללבוש אותן.

ג'ינס גיזרת סקיני
מכנס הג'ינס האהוב על בר רפאלי

ג’ינסים סקיני מדגישים את רגליהן היפות של הנשים ונוחים במיוחד להתאמה עם פריטי לבוש אחרים מכל הסוגים והסגנונות. ניתן ללבוש ג'ינס סקיני עם חולצה אלגנטית קלאסית, אך ג'ינסים אלו יראו נפלא גם עם סוודר גדול ורחב מידות.

גינסי סקיני שיושבים צמוד על הגוף נותנים מראה נשי ומושך. ג’ינסים אלו מופיעים באוספים של מעצבים מודרניים רבים וזוכים לפופולריות רבה בקרב מי שעוקב אחרי האופנה. שקלו גם אתן להתחדש בג’ינס האהוב על בר רפאלי.

 

מכנסי ג'ינס קרועים בעלי שפשופים– דגם זה מושך תשומת לב, מוסיף פיקנטיות ומתאים לנשים בכל קבוצות הגיל (תלוי באחוז של החלקים הקרועים).

לא פעם דגמים אלו מקושטים ברקמה ואלמנטים דקורטיביים אחרים שתורמים רבות למראה הכללי של בעלת הג’ינס.

ג'ינס קרוע
ג'ינס המושך תשומת לב ופלפליות לכל הגילאים

 

מכנסי ג'ינס בגרסה הקלאסית ליצירת מראה יוקרתי– פריטי לבוש קלאסיים תמיד רלוונטים וביניהן  ג'ינס נשי בגוונים כהים, בעל גזרה ישרה המגיעה לקו המותניים. מדובר בפתרון נהדר ליצירת מראה עסקי מכובד.

 

מכנסי ג'ינס גרסת בוי פרנד– בעלי אורך קלאסי סטנדרטי או קצרים יותר באורך של כ-7/8 הפכו ללהיט בשנים האחרונות.

מגוון רב של דגמים הנבדלים ביניהם בחתכים רחבים, גזרה גבוהה ואלמנטים דקורטיביים הכוללים מקרמה, מצאו את דרכם ללבן של נשים רבות. בעזרת מכנסי גינס אלו ניתן להשיג מראה ברוטאלי ואוונגרדי ולהדגיש את השבריריות הקיימת בכל אישה, מאחר וסגנון זה משחק בהצלחה רבה על הניגוד שבין נשים עדינות לפריטי לבוש ברוטאליים. ניתן ללבוש מכנסי בוי פרנד הן עם נעלי ספורט והן עם נעלי עקב.

מכנסי ג'ינס גזרת בוי פרנד
תמונה: https://www.flickr.com

 

מכנסי ג'ינס מקוריים עטורי רקמה, הדפסים שונים וקישוטים נוספים– תורמים ומוסיפים מראה רומנטי למי שלובשת אותם. קישוט באבנים נוצצות כבר לא באופנה ומקומו תפס טרנד חדש המראה שאין סוף לדמיון. רקמה מקורית על הג’ינס בצבעים בוהקים או עדינים יותר, כפתורים והדפסים מקוריים, יתרמו למראה רענן ומיוחד הן ביום יום והן באירוע חגיגי.

 

מכנסי גינס לבנים– ג’ינסים לבנים יתנו הרגשה אוורירית וקלה לכל אישה הבוחרת בהם במהלך הקיץ. גינס לבן לא צמוד במיוחד, בעל גזרה גבוהה, קצר, עם כפתורים או כל  קישוט אחר הינו פריט לבוש אולטימטיבי בקיץ הנוכחי.

ג'ינס בצבע לבן
ג'ינס בצבע לבן ייתן לך הרגשה קלילה וקיצית.

 

אוברול ג'ינס– חזרו לשוק האופנה במגוון גזרות והצבעים. מדובר בפריט בעל סגנון ייחודי שגם יפה ונוח במיוחד. כיום תוכלו למצוא סרבלי ג׳ינס שונים וביניהם כאלה שמתרחבים כלפי מטה, ישרים, צרים, בעלי גזרה צמודה, רחבה ועוד. כמו כן, באופנה סרבלי גינס בעלי מכנס קצר המתאים מאוד לקיץ ישראלי.

 

למכנסי ג'ינס שנבחרו בקפידה ומחמיאות לגזרתכן הייחודית, יש את כל הסיכויים להפוך לפריט האהוב עליכן בארון.

בזכות האוניברסליות שלהם, הפכו הג'ינסים לפריט אופנה אולטימטיבי של נשים מודרניות רבות שחשוב להן להיראות במיטבן, אך לא מוכנות לוותר על הנוחות.

מציאת מקום מאובזר, בעל עיצוב מסוגנן ותכנון קפדני שיתאים הן לשעות העבודה והן לאירועים – יכולה להיות משימה לא קלה עבור היזם או המנהל.

נס שובל, חלוץ חללי עבודה משותפים בארץ, מציע לשוכרים פוטנציאלים פתרון מושלם.

מתחם ארלוזורוב הוא הסניף השלישי של הרשת ALL BE המספק חללים במגוון גדלים למטרות שונות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *