3 דברים שצריך לזכור כאשר מחפשים שמלת ערב

3 דברים שצריך לזכור כאשר מחפשים שמלת ערב

Reading Time: 2 minutes

כל אישה נתקלת בשלב זה או אחר שהיא זקוקה לשמלת ערב לאירוע מיוחד.

החיפוש אחר שמלת ערב שתתאים ככפפה ליד עלול להיות ארוך ומתיש אלא אם פועלים לפי שלושה כללים חשובים כאשר יוצאים לחיפוש:

נוחות היא שם המשחק

לא משנה מה יגידו לך, כאשר רוצים להנות באירוע צריך לבחור בגד נוח. אין שום טעם ללכת לחפש שמלת ערב שבסופו של דבר תגרום לך לסבול כל האירוע ורק לחכות ללכת הביתה ולעבור ללבוש נוח יותר. נכון, שמלת ערב לעולם לא תהיה נוחה כמו פיג'מה אבל אין סיבה או טעם ללבוש משהו שאי אפשר ללכת איתו, אי אפשר לשבת איתו ואי אפשר לרקוד איתו. את לא בובה בחלון ראווה – באת להנות. תתלבשי נוח!

צבע מתאים הוא הכל בחיים

שמלת ערב נוטה להיות לרוב בצבע כהה ובעיקר שחור. עם זאת, להגיע לאירוע ולגלות שכולן לובשות שמלת ערב שחורה יכול להיות ממש מסתכל ואפילו די מביך. כמדיניות, הייתי מציעה להימנע משמלת ערב בצבע שחור ככל הניתן. תבדקי איזה צבע מתאים לך (חוץ משחור) ותחפשי שמלת ערב בצבע הזה. כך תרוויחי פעמיים: גם תלבשי צבע שמתאים לך ויותר מזה, הסיכוי שתהיה עוד מישהי שתלבש שמלה בדיוק כמו שלך ובצבע כמו שלך יהיה נמוך פלאים. בנוסף ישנם צבעים המתאימים יותר לתקופת הקיץ ולתקופת החורף, בחורף תראו שמלות בצבעים כהים לרוב זה יהיה כחול כהה בורדו ועוד. לעומת אירועים בקיץ אשר תראו צבעים יותר בהירים ופסטלים.

כמה עולה התענוג?

כאשר מנסים לבחור שמלת ערב, ניתן לראות שבדרך כלל מדובר על מחירים גבוהים בהרבה מכל פריט לבוש אחר שאנחנו רוצים לרכוש. מדובר לעיתים על פערים של מאות שקלים ולכן כדאי ומומלץ לבחור שמלת ערב אשר תשרת אותנו לטווח רחוק. אין טעם לקנות שמלת ערב שיהיו יקרות אשר יתאימו לערב אחד בלבד. זה מטופש לחלוטין. אם כבר קונים שמלה יקרה – כדאי שתשמש אותנו שנים רבות.

אם תפעלו לפי שלושת הכללים האלו, החיפוש הארוך המתיש אחר שמלות לאירועים יהפוך בקלות להיות חוויה נעימה וכיפית ולא משהו שהופך להיות מעיק ומעצבן. החשיבה על אירועים לטווח רחוק ועל זה שמדובר ברכישה שיש לה משמעות להרבה שנים קדימה, תהפוך אותה למעצימה יותר ונעימה יותר. בנוסף במיוחד בשבילכם ריכזנו מבצעים לבגדי נשים באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *