איך לקנות בגדי ים ולהישאר בחיים?

איך לקנות בגדי ים ולהישאר בחיים?

Reading Time: < 1 minute

כל שנה אנחנו עוברות את אותו הסיפור. החורף גשום ומעצבן ואז מגיע האביב הנעים שמבשר על בוא הקיץ. עם הקיץ מגיע הסיוט שחוזר על עצמו כל שנה- הצורך לרכוש בגדי ים.

לא משנה כמה שריריות ורזות נהיה, תמיד נראה את מה שלא טוב ואיפה יש עוד שומן שאנחנו רוצות להוריד. על מנת להימנע מהמצב הזה ככל הניתן, יש כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם כאשר הולכים לחפש בגדי ים.

מדובר על שלושה כללים פשוטים וקצרים שאם תקפידו עליהן יהיה לכן הרבה יותר קל לבחור בגד ים:

  1. תבחרו משהו שנוח לכן איתו. אין טעם לראות את הפרסומות של הדוגמניות ולהתבאס שלא נראים כמותן. עדיף לבחור משהו שלא בהכרח נראה כמו בפרסומת אבל שנוח לכן איתו. כמו הקלישאה הנדושה- את הכי יפה כשנוח לך. 
  2. צבעוני זה שם המשחק. כל בגדי הים שהם בצבעים חלקים די מיצו את עצמם, במיוחד שחור. פרגנו לעצמכם בבגדי ים שמחים וצבעוניים. ככה גם אם אתן לא הכי מרוצות מהגוף שלכן, לפחות שיהיה לכן בגד ים שכיף לכן איתו. 
  3. איכות שווה יותר ומשתלמת. לעיתים אנו נוטים לחשוב שבגלל שבגדי ים נהרסים לא כדאי להשקיע בהם ואז קונים בגדי ים זולים. מדובר בטעות פטאלית משום שבגדי ים זולים נראים כמו המחיר שלהם ואז בין אם את מרוצה מהגוף שלך ובין אם לאו, זה לא יראה טוב. 
  4. תקנו יותר מבגד ים אחד. אומנם בגד ים הוא לא תמיד זול אבל לא אחת, במיוחד בימי הקיץ אנחנו חוזרים מהים ורוצים מאוחר יותר ללכת לבריכה ואין לנו בגד ים זמין. אין דבר מבאס יותר מלהיכנס לבגד ים רטוב ודביק ועדיף פשוט לקנות מראש שניים אשר יחזיקו לנו גם לעתיד.
  5. סוף עונה גבירותיי. בגדי ים זולים משמעותית בסוף עונה ולכן כדאי לתכנן את הרכישה באופן חכם. סוף עונה לרוב אומר חודש מאי או יוני ואין טעם לרוץ ולקנות בגדי ים כבר באפריל. אפשר להמתין עוד קצת ואז המחירים משמעותית זולים יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *