שמלות ערב לחתונה – שלוש דרכים להקל עליך את הבחירה

שמלות ערב לחתונה – שלוש דרכים להקל עליך את הבחירה

Reading Time: 2 minutes

ל מי שמוזמנת לחתונה יודעת שאחד האתגרים המרכזיים שעומדים בפניה לקראת אותו אירוע הוא לבחור בגדים לאירוע מבין השמלות ערב לחתונה שיש לה בארון

בחירת בגדים לאירוע זו לא החלטת חיינו ויש לקחת את הדברים בפרופורציה, אבל במקביל, חתונה זה אירוע מיוחד שאנחנו רוצות להיראות במיטבנו ולכן הצורך להשקיע ספציפי בבגדים לאירוע הוא מובן ולגיטימי לחלוטין. על מנת להקל עליכן את הבחירה של השמלה המתאימה ביותר

מבין השמלות ערב לחתונה חשוב שתשימו לב לשלושה דברים המרכזיים:

  1. סוג הקהל בחתונה – יש חתונות של חילוניים ויש חתונות של דתיים וכאשר רוצים לבחור שמלה לכל אחד מהאירועים מדובר על שמלות ערב לחתונה ששונות זו מזו כמזרח ממערב. שמלה לחתונה של דתיים צריכה להיות צנועה יותר ופחות חשופה. לעומת זאת כאשר מדובר על חתונה של חילונים, אין כל בעיה ללבוש איזו שמלה שרוצים – חשופה ככל האפשר. שורה תחתונה – תבדקו מראש מי הקהל הצפוי בחתונה כדי לחסוך לעצמכן אי נעימות ומבוכה.
  2. מזג האוויר הצפוי למועד החתונה – על מנת לבחור שמלה הולמת לחתונה צריך לבדוק מה מזג האוויר הצפוי באותו הערב. אין טעם לבחור שמלה לחתונה מבין השמלות ערב לחתונה שהן מתאימות לעונת החורף אם החתונה צפויה להיערך באחד מימי הקיץ החמים, כפי שאין טעם לבחור שמלה קצרצרה אם החתונה צפויה להתקיים ביום חורף קר וגשום.
  3. הוראות מיוחדות לחתונה – היום יש תרבות שכל זוג מנסה להיות יותר מיוחד מקודמו ולעיתים בני הזוג נותנים לאורחים כל מיני הוראות של מה ללבוש ועם מה להגיע לחתונה. יש כאלה שרוצים לערוך חתונה במדבר ואז כדאי להגיע עם שמלות ערב לחתונה שהן נוחות יותר מאשר חתונות שנערכות באולמות מפוארים במרכז ואז אפשר ללבוש כמעט כל מה שמתחשק. שורה תחתונה – קראו את ההזמנה היטב ובדקו אם יש איזה שהן הוראות שפספסתן.

כפי שניתן לראות, על מנת להגיע לחתונה עם השמלה המתאימה ביותר מבין השמלות ערב לחתונה שיש לכן בארון צריך להקפיד על שלושה כללים בלבד. עשו זאת ולא תתחרטו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *