לכובע שלי שלוש פינות – האמנם?

לכובע שלי שלוש פינות – האמנם?

Reading Time: 2 minutes

עולם הכובעים הוא עולם מפותח מאוד אשר בעל משמעויות רבות שנוצרו לו במשך השנים. העולם של הכובעים הוא עולם כל כך מפותח שאפילו יש שירים שנכתבו על כובעים כמו השיר שבכותרת: "לכובע שלי שלוש פינות".

כאשר רוצים לבדוק מה משדר חבישה של כובע מסוים אפשר להסיק זאת לפי הלבוש שאותו אדם לובש. לטובת ההבהרה של הקורלציה שיש בין הלבוש לבין הכובע שפלוני חובש, להלן כמה דוגמאות כדי לבאר את הרעיון של הלימה בין כובע לבין הלבוש:

מגבעת 

מדובר על כובע יחסית מיושן אשר היו נוהגים לחבוש במקומות קרים יחסית ולרוב מי שהיה חובש אותן היה אדם מיוחס ובעל מעמד. לרוב מי שחובש מגבעת ילבש גם חליפה משום שמגבעת חובשים עם בגדים מסוימים אשר משדרים משהו מסוים וזה אצילות ומלכותיות.

מצחייה 

מדובר על כובע יותר ספורטיבי אשר לרוב מי שחובש אותו יופיע עם בגדי ספורט ונעלי ספורט. מטרתה של מצחייה היא לשמור על העיניים שלנו ולכן מאוד חשוב בימים שיש בהם הרבה שמש ויוצאים להתאמן לדאוג לחבוש מצחייה. כמו שאמרנו בתחילת המאמר: הכובע שנחבוש יתאים לביגוד שלנו: בגדי ספורט ומצחייה זה כמעט מתבקש.

טמבל 

מדובר על כובע שנחבש לרוב בטיולים בחוץ. היתרון שלו ביחס למצחייה הוא שמדובר בכובע שמגן יותר טוב על הראש וגם על העורף. לא ברור מאיין קיבל את שמו (המעליב, יש לומר) אבל הוא ללא ספק עושה את העבודה. הבגדים שלובשים בדרך כלל מי שחובש את הטמבל הם מכנסי טיולים, חולצת טיולים (לרוב העשויה מבד דריפיט) ונעלי טיולים.

רחב שוליים 

מדובר בפריט שבדרך כל חובשות אותו נשים ולא גברים. זהו הפריט הכי מומלץ משום שהוא מכן על הפנים והעורף בצורה המיטבית ביותר. יש הרבה סוגים של רחב שוליים ולכן הביגוד משתנה מאוד מאחד לשני. יש כאלו שיתאימו לשמלות קיץ קצרצרות ולעומת זאת יש כאלו שיתאימו יותר לביגוד רשמי ודרמטי יותר.

לסיכום, כפי שהסברנו פה לעיל, מדובר בפריט לבוש אשר יוצר השלמה נפלאה לכל הלבוש והמראה הכללי שלנו למגוון כובעים אופנתיים ניתן להיכנס לאתר רנואר   .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *