בגד ים לגברים – צעדים לקראת הקנייה

בגד ים לגברים – צעדים לקראת הקנייה

Reading Time: 2 minutes

בגדי ים לגברים היום מגיעים בצורות שונות וצבעים שונים שכן הגברים היום מחפשים נוחות גיוון וסטייל

היום גם לגברים אכפת מאיך שהם נראים רק שלחלק לא קטן מהם עדיין יותר אכפת מהנוחות שלהם אז צריך ללמוד איך להלביש אותם בסטייל ועדיין לשמור על הנוחות.

היום מאוד קל למצוא בגדי ים לגברים. אפשר למצוא אותם בחנויות רבות ובאינטרנט כאשר היום מעצבים משקיעים במיוחד גם בקהל זה. עם זאת, לפעמים המגוון הרחב מקשה על הבחירה. לכן כדאי  אם אתן מחפשות ליקירכם בגדי ים צבעוניים למשל, כדאי שתשקלו לחפש בחנויות לקראת מצעד הגאווה. מצעד הגאווה הפך לאירוע בסקאלה מדינית המתקיים בכל הארץ וכמובן שהוא שקול לשבוע האופנה אליו מתכוננים כל המשתתפים. אלו שעומדים על הבמות ואלו שבאים לחגוג עם כולם ולתת עוד צבע ליום הכי צבעוני בשנה.

לעומת זאת, אפשר גם לקנות בגדי ים טובים ומאיכות מעולה אך יותר סולידיים. בתחום הזה אנו יכולים לקנית מאותן חנויות או רשתות מוכרות כגון בילבונג או קסטרו ועוד אפשרויות רבות. בחנויות אלו המחירים נעים בטווח המתאים. לכל כיס ומאחוריי העיצוב שלהם עומדים מעצבים טובים שנשכרו על ידי אותן חברות ביגוד וטקסטיל כך שאפשר להתלבש במחיר הוגן ולהראות מיליון דולר. מנגד יש את אותן חנויות מעצבים ומותגים ידועים בסקלה העולמית. כחלק מהתפתחות עולם האופנה הבינו המעצבים והמעצבות שכדאי להשקיע גם בבגדי ים לגברים. בגדי ים אלו הם יחסית יקרים ולכך מספר סיבות. הראשונה היא העובדה שתמיד כאשר קונים ממעצב מוכר חלק מהמחיר כולל את התשלום על המותג עצמו (במידה וקונים ממעצב מתחיל או פחות מוכר לרוב תוספת זו במחיר נחסכת שכן הם רוצים להתפרסם ומוכנים להוריד במחיר או שהם לא רוצים להעלות את המחיר מבחינה אידאולוגית). הסיבה השנייה היא סוג הבדים. מעצבים ידועים משתמשים בבדים יוקרתיים וטובים. כאן נכנס השיקול של האם כדאי להשקיע בבד טוב לבגד ים כאשר הוא תמיד נהרס בחוויית השהייה בים ואנחנו גם לרוב רוצים פשוט ליהנות מבלי לדאוג שלא יקרע או יתלכלך. בנוסף כדאי גם לשקול את האופציה לרכוש יותר מבגד ים אחד ואפילו אותם להחליף כל שנה ובכך ליהנות מגיוון אפונתי גם בים. הכל עניין של החלטה על תקציב מתאים.

מה שחשוב זה בכל פעם להתנסות בסטייל אחר. לשנות צבעים, לשנות אורכים שונים ולפעמים אפילו ללכת עם בגד ים בסגנון תחתונים, בדיוק כמו השחיינים החתיכים. ואם אתם לא מכירים הרבה סוגים ואופציות הכי טוב זה פשוט לחפש באינטרנט וברשתות החברתיות. היום גם המעצבים הגדולים ביותר מפרסמים באתר האינטרנט הרשמי שלהם וברשתות החברתיות כאשר כיום באפליקציה הנמצאת בשימוש הרב ביותר היא האינסטגרם. בגדי ים לגברים היום נמצאים בכל חנות ואצל כל מעצב ואפשר ללמוד הרבה על הנושא ולמצוא את בגד הים המתאים ביותר לכם. וכמובן שווה אפילו לקפוץ לחנות אחת או שתיים בשביל להבין מה המידה המתאימה לכל סוג בגד ים לגברים וגם בין היתר לוודא שאין שינויי בין שהה לשנה או עונה לעונה ( למרות שלרובנו כמעט תמיד יש).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *