בגדי ים סקסיים לקיץ

בגדי ים סקסיים לקיץ

Reading Time: 2 minutes

כבכל שנה אנחנו מחכים לראות מה יהיה הטרנד בתחומי האופנה השונים אחריו נצטרך להתחקות ולרכוש את הפריטים הרלוונטיים.

היום בחרנו להתמקד בטרנדים לשנה החדשה בתחום בגדי הים ולספר לכן מהם שלושת בגדי הים הסקסיים ביותר לקיץ הזה. שימו לב בנות כי השנה אתן חייבות להגיע מוכנות ללבוש בגד הים שהכי תאהבו ותראו מהממות.

אז הינה לכן, שלושת בגדי הים בסקסיים ביותר לקיץ השנה. הסגנון הראשון הוא סגנון ישן שלא נעלם הרוב העולם אך במדינתנו הקטנה הוא מעט נדחק לשוליים. כמובן שאנחנו מדברות על בגד הים בסגנון הברזילאי. זהו בגד ים המקדש את גוף האישה ומדגיש את יופייה והביטחון שלה בעצמה. בגד הים הברזילאי מאריך את הרגליים ומכסה רק חלק קטן ביותר מהישבן כך שמתקבל מראה ארוך ובשל של גוף האישה. ואם זה לא מספיק אז גם החלק העליון הוא בעל אותה המגמה. החזייה אינה מעלה או מעוגלת או מוסיפה שום דבר מלאכותי לחזה אלא מצניעה את הפטמות וזהו. מה שאומר שבגד הים הזה מקבל ואוהב את צורת הגוף שלנו ומציג אותו לכל. מה שאנחנו הכי אוהבות בסגנון הזה שיש כאן קבלה ואהבה של הגוף שלנו מבלי כל השינויים האסתטיים שאנחנו עושות לעצמנו בין עם הבגדים ובין בעזרת ניתוחים בשביל שנאהב את מה שאנחנו רואות. ואכן בגד ים זה, כשמו כן הוא, בגד ים ברזילאי שמשדר עוצמה ואהבה עצמית. בדיוק כמו שמשדרות הנשים הברזילאיות.

הסגנון הבא הוא גם סגנון ישן שחוזר אך סגנון זה אכן מופיע מחדש בכל העולם והוא הסגנון של שנות השמונים.

תנסו להיזכר בכל אותם מסרטים ישראלים בהם לבשו בגדי ים שנראים כמו טופ עם כתפיות דקות ותחתונים שמגיהים עד לפופיק ומכסים את הישבן לחלוטין. בגד ים זה אולי לא בא לחשוף הרבה אבל ברור שמי שלובשת את זה מבינה באופנה. ללבוש את בגד הים הזה מראה על סטייל ועל הצהרה אופנתית אך עם זאת, אם את רוצה להשתזף כדאי לך לשקול דווקא את הברזילאי עליו דיברנו קודם.

הסגנון השלישי והאחרון הוא סגנון שמגיע כל שנה ולא נעלם וזאת כנראה בגלל שהוא משדר כיף וקלילות וכמובן סקסי לא פחות מהשאר.  כמובן שאנחנו מדברות על המשולשים. המשולשים באים במגוון סגנונות וצבעים ועם כל תוספת שכל אחת רוצה. עם המשולשים אנחנו יכולות להתאים כל חלק תחתון שאנחנו רוצות. ובעצם יש לנו את החופש להיראות איך שבא לנו בכל פעם. עם חצאית עם מכנסו עם תחתון חוטיני, הכל מתאים. בגד הים הזה לכן, הוא המתאים. ביותר לרובנו בגלל שבכל פעם אנחנו יכולות להיראות אחרת ולגוון וגם בכל פעם להתלבש בהתאם למצב רוחנו ולאיך שבא לנו באותו היום.

לסיכום, מי שרוצה לעצב את הגוף שלה ומי שרוצה פשוט לבוא כמו היא וליהנות מהשמש מחכים לכן שלושה סגנונות מהממים שרק רוצים לשפר לכן את החוויה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *