צעיפים – הכיף של החורף

צעיפים – הכיף של החורף

Reading Time: 2 minutes

אחד המאפיינים של החורף הוא הביגוד הנעים והמלטף.

בעוד שבקיץ כל כך חם ולח וכל מה שרוצים זה ללבוש את המינימום האפשרי בכל סיטואציה (מן הסתם לעבודה לא הולכים עם גופיות אבל משדלים ללבוש בעיקר חצאיות ושמלות כדי שיהיה פחות חנוק), בחורף כל פריט לבוש שנוסף הוא מבורך. מאוד קר במדינת ישראל בחורף. אומנם אין הרבה ימי חורף או הרבה ימי גשם, אבל כשקר זה מעיין קור שחודר לעצמות ולא נותן מנוח.

אחד הפריטים הכיפיים של החורף הוא צעיפים. צעיף הוא פריט לבוש שתפקידו לחמם את הצוואר אבל בעיקר מוסיף ללוק הכללי בצורה משמעותית. יש כל מיני סוגים של צעיפים – ארוכים וקצרים, מצמר מחמם או מחוטי כותנה ויש כאלו אשר אפשר אפילו ללכת איתך בקיץ שהם עשויים מחוטים דקים ובעצם תפקידם להוות קישוט בלבד ולא גורם מחמם. כאשר מדובר במדינות קרות מאוד חשוב שהצעיפים יהיו עשויים מחומרים שהם מאוד מחממים ואם אפשר אפילו כאלו שאוטמים כניסה של רוח זה יהיה נהדר.

הרבה פעמים אנשים הופכים חולים בחורף בגלל שהצוואר שלהם לא מכוסה כמו שצריך ואז הם מתקררים וזה פוגע בהם והם נהיים חולים. אומנם קשה מאוד להתחמק מוירוסים בתקופה הזו ומערכת החיסון בלאו הכי חלשה יחסית אז צריך ליצור הגנות איפה שכן ניתן ליצור. כך למשל בלבישת צעיף מצמר, כפפות, מעיל חם ובגדול לנסות להימנע מסיבובים מחוץ לבית אשר אין בהם צורך באמת. חשוב מאוד להיות זהיר בימים הגשומים והקרים האלו. בזכות הצעיפים שיש בחנויות אשר מותאמים לעונות הקשות האלו של החורף והרוח אפשר ממש בקלות למנוע מצב שבו הגוף חשוף לקור ולרוחות. יש צעיפים שהם בנויים בצורה שממש צריך ללפף אותם סביב הצוואר ואז הצוואר מוגן מכל הכיוונים ובאופן הדרכים האפשרויות. לעומת זאת יש כאלו שהם קצרים יותר ואז עושים בהם שימוש בעיקר ליופי ופחות לחימום של הצוואר.

הכי חשוב זה להתאים את הצעיף ללבוש כך שלא יהיה מצב שבו נראים כמו ליצני רחוב בשל שימוש ביותר מדיי צבעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *