ג'ינס הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו

ג'ינס הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו

Reading Time: 2 minutes

הג'ינס הפך מזמן לחלק בלתי נפרד מחיינו, אשר ניתן למצוא ממנו בסגנונות, צבעים, אורכים שונים בארון.

יש ג'ינס שמתאים לימי הקיץ החמים, ג'ינס עד הברך, או אפילו שלוש רבעיי.את סוג המכנס יש להתאים לעונות השנה, כך שרוב השנה נראה את המכנס הארוך ואילו בתקופה החמה ובסתיו את המכנסונים הקצרים. כך גם הצבעים, בעונת החורף נראה מכנסיים בצבעים כהים לעומת עונת הקיץ שנראה מכנסיים צבעוניים ובהירים.

אילו סוגי ג'ינס קיימים?

קיימים לא מעט סוגי ג'ינס החל מג'ינס ארוך שכוללים מכנס חלק, מכנס עם קרעים לכל אורכו או עם קרעים עדינים,מכנס עם מחטב, מכנסי סקיני צמודים כהים או בהירים, מכנסי פלדפון אשר מתרחבים למטה ועוד. כמו כן, ישנם סוגי ג'ינס קצרים אשר נועדו לעונת הקיץ החמה שאנו לא יכולים להסתובב ברחובות עם ארוך. מדובר עם מכנסים נוחים מאוד בגדלים שונים, עד הברך, מעל הברך וג'ינס קצרצר. כך שכל אחד יכול לבחור את הג'ינס שהוא אוהב על פי טעמו האישי.

איזה ג'ינס מתאים לי?

על מנת לבחור ג'ינס אשר הולם את מידותיך, חשוב שתדע את מבנה גופך ואילו ג'ינס מחטב אותו מאוד. בהתאם למבנה שלך,תוכל למדוד מכנסיים אשר מתאימות לך ומוציאות אותך הכי יפה שיש. לדוגמא בחורה מלאה שלובשת סקיני רק מבליטה את השומנים שלה, מה שגורם לה להיראות יותר שמנה ממה שהיא, מאחר שגזרת ג'ינס זה מתאימה לבחורות רזות וחטובות שרוצות להבליט את גופן הרזה. לאותה בחורה מלאה יתאים ג'ינס עם מחטב, אשר יגרום לה להיראות מידה אחת פחות ויחמיא לה מאוד.

מה חשוב לשים לב שקונים מכנסי ג'ינס חדשים?

לפני שאת רוכשת עוד ג'ינס לאוסף שלך חשוב שתשימי לב לדברים הבאים. ג'ינס שלא יושב בול על גופך ויש מרווח בין הגוף לבין המכנס, הוא לא הג'ינס במידה שלך. לכן חשוב לחפש ג'ינס אשר יושב בול עליך, ללא מרווחים. מכנסי ג'ינס עם קרעים אינם מתאימים למקומות עבודה כמו משרדי עו"ד, רו"ח ועוד ששם צריך להיות ייצוגיים, לכן אם החלטת בכל זאת לרכוש לך אחד, אל תלבשי אותו לעבודה מסוג זה. כיסים מקדימה בג'ינס גורמים לגוף להיות שמן יותר מאשר ללא כיסים, לכן אל תרכשי מכנס עם כיסים מקדימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *