ג'ינס- קיים עוד ממלחמת העולם הראשון

ג'ינס- קיים עוד ממלחמת העולם הראשון

Reading Time: 2 minutes

מכנסי ג'ינס יהיו תמיד הפריט שנמצא בארון של כל אחד, ג'ינס הוא תמיד אופנתי ולעולם אינו יוצא מהאופנה אלא אף מוביל בה.

באילו מקרים מתאים ללכת עם ג'ינס

ג'ינס מתאימים ללבוש לאירועים רבים אם ללבוש אותו ליום יום או לצאת איתו לבלות, ג'ינס תמיד יצור מראה טוב בלבשו של כל אחד. ובדרך כלל ישנו מכנס ג'ינס אחד אותו אנו מעדיפים ללבוש תמיד, המכנס השחוק ביותר והוא המועדף עלינו מכל הזוגות האחרים, הוא נוח ואנו מרגישים איתו יפים ונראים טוב. אך תמיד כדאי יהיה לבחור כמה סוגים של מכנסי ג'ינס שיתאימו לנו ושנראה איתם מושכים ויפים.

איך מוצאים את הג'ינס המושלם?

לכן ראשית בכדי למצוא את מכנסי הג'ינס הטובים ביותר, יש לבחור את אלו שהגזרה שלהן תחמיא לנו במידה הרבה ביותר. חשוב לזכור שלא כל טרנד חדיש שיוצא לאופנה יוכל להחמיא לנו, ולא כל מכנס יוכל להתאים למבנה הגוף שלנו בגזרה שלו. חשוב תמיד להרגיש טוב במכנס שנבחר ולא להיות מושפעים מהאופנות. גם הג'ינס האופנתי והטרנדי ביותר, יתכן ולא יתאים לנו ולא יהיה לנו נוח ללבוש אותו. אל תקנו מה שאינו מחמיא לכם ובמיוחד כאשר מדובר בלבוש שלכם. אם זוהי גזרה נמוכה למשל שאולי לא תחמיא לנו, או לבחור בגזרת מכנס גבוהה שתהיה יותר מתאימה לנו ותחמיא לנו בהתאם למידות שלנו. אחת מן האופנות המרכזיות ובולטות במכנסי הג'ינס הם מכנסי הסקיני הצמודים, אשר גם אותם מומלץ לא לקנות כצמודים מדי אלא כנוחים ומתאימים בדיוק למידה שלנו. חשוב לבחור את הסקיני בגזרות הגבוהות יותר כך הוא מחמיא יותר לגוף ואף מחטב אותו.  

החסרונות של הג'ינס

הג'ינס הוא גם בד הנוטה מעט להתרחב לאחר שימוש וכן לאחר כמה כביסות, לכן כדאי לבחור תמיד את המידה המתאימה שלכם שתהיה לא צמודה מדי ולא רחבה מדי, יש גם לבדוק את סוגי התפרים של המכנס, את הכיסים והכפתורים כדי לוודא כי אין במכנסיים כל פגם, כתם או לכלוך היכול לנבוע מתהליך היצור, דגמים רבים כאלו יוצאים מן המפעל עם מעט פגמים ומוגדרים כסוג ב' ולכן נמכרים גם במחירים זולים הרבה יותר.     

מקווים שנהנתם מהכתבה ואם עד עכשיו התקשתם בבחירת הג'ינס שלכם מקווים שמעכשיו תצליחו לבחור את המכנס המושלם ביותר בשבילכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *