מעילים בסגנונות שונים

מעילים בסגנונות שונים

Reading Time: 2 minutes

החורף מגיע ואיתו הצורך להתחדש במעיל, מגפיים וביגוד חורפי בהתאם.

ישנם לא מעט סוגי מעילים, כך שהמבחר בין הסוגים השונים די מבלבל. בטרם החלטת על מעיל שילווה אותך לכל אורך החורף חשוב שתבחר מעיל חזק ומחמם שיישאר איתך לעונות הבאות.

אילו סוגי מעילים קיימים?

קיימים סוגים שונים של מעילים, כולם מחממים וחזקים. סוגי המעילים השונים כוללים:

 

מעיל פוך– מדובר על מעיל דובון המוכר אשר עשוי מנוצות, הוא מגיע במגוון צבעים ומחמם עד מאוד. מעילי פוך הם המעילים הטובים ביותר לקור ולגשם בארץ. הם מחממים במידה מספקת ונותנת הגנה טובה מפני חדירת רוחות.

 

מעיל עור– הוא מעיל אשר עשוי מעור, הוא עושה גוף חתיכי ומחמם למרות היותו דק. עם מעיל עור תהיו בטוחים עד מאוד מפני חדירת רוחות קרות, גשמים ועוד. מעיל עור מגיע בגזרות וצבעים שונים והוא מחמיא לכל אחד.

 

מעיל פרווה– מדובר על מעיל מסיבי וכבד אשר עשוי כולו מפרווה. מעיל הפרווה מתאים לימים קרירים מאוד, ואף לגשם. הבטנה שלו במפנים עשויה כולה מפרווה ועושה טוב לגוף, מאחר שמעיל זה מחמם מאוד עדיף להשתמש בו רק בימים גשומים וקרירים מאוד.

 

מעיל בומפר– זהו מעיל טייסים, מדובר מעיל חזק מאוד בדומה לעור, המעיל אינו יקר וניתן למצוא אותו בכל מיני צבעים וגזרות שונות. עם מעיל זה תשכחו מחדירות רוחות, קור וגשמים המעיל אטום עד מאוד.

 

מעיל צמר– מעיל אשר כולו מצמר, מדובר על מעיל אלגנטי מאוד אשר מחמיא כלל אחת. הוא מגיע עם כפתורים גדולים לסגירה. מדובר על מעיל מחמם מאוד, שלא יוצא מהאופנה ומחזיק לאורך שנים רבות.

 

איזה מעיל הכי מתאים לי?

על מנת לבחור מעיל שיתאים לך, חשוב לדעת מהו הסגנון המועדף עליך, ישנם אנשים אשר אוהבים את מעיל הפוך בגלל היותו פשוט ומחמם, אחרות יעדיפו מעיל פחות כבד וילכו על המעיל עור בגלל שהוא מעיל דק ומחם ומחמיא עד מאוד על הגוף. כך שכל אחת בהתאם להעדפותיה וטעמה האישי. כמו כן, לכל ניתן למצוא סגנונות שונות של מעילים בכל ארון בגדים ביתי,וזאת מכיוון שכולנו לא מסתפקים במעיל אחד אלא אוהבים כמה סגנונות שונים.

מקווים שעזרנו לכם להבין את ההבדל בין סוגי המעילים השונים ובנוסף עזרנו לכם להבין איזה מעיל הכי מאים לכם, מוזמנים להגיב לנו איך נוכל להשתפר או לספר לנו על המעיל האהוב שלכם, איזה סיפור מעניין שהיה לכם עם מעילים וכל מה שתרצו שנדע.

אל תעצרו פה יש לנו עוד הרבה כתבות מעולות על אופנה באתר שלנו כנסו וגלו את כל המידע שאנו חושפים בפניכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *