איזה קפוצ'ון בא לך היום

איזה קפוצ'ון בא לך היום

Reading Time: 2 minutes

בדומה למעילים גם לקפוצ'ון מקום נכבד בארון שלנו.

הקפוצ'ון נועד לתקופת המעבר בין הסתיו לחורף, שמזג האוויר נעשה קריר יותר בלילות. הקפוצ'ון הוא דק יותר ומגיעים במגוון רחב של סגנונות, צבעים וגזרות שונות.

אילו  סגנונות קפוצ'ונים קיימים?

ישנם לא מעט סוגי קפוצ'ונים החל מקפוצ'ון הבד הקלאסי,דמוי עור, שכמייה ועד לקפוצ'ון מקורדרואי. כך שכל אחת או אחד יכול לבחור את הקפוצ'ון שהם מתחברים אליו יותר, ולעטות עליה.

קפוצ'ון בד- הוא הדוגמא קלאסי שיש בכל ארון בגדים. הוא עשוי מכותנה ולעיתים כותנה משולבת בפוליאסטר, הוא מחמם אותנו מפני הימים הקרירים שבין תקופת הסתיו לחורף. קפוצ'ון זה הוא פריט קלאסי שלא יוצא מהאופנה וניתן להשתמש בו כל שנה, אף כנגד הקור מהמזגנים.

קפוצ'ון דמוי עור- הוא מדליק בעיצוב מעיל העור. הוא נותן לוק מגניב וצעיר, מדגיש את תווי הגוף במיוחד את המותניים, ומתאים עד מאוד לדייטים, לעבודה או אפילו ליציאה.

קפוצ'ון שכמייה- הוא לא צמוד מידיי, הוא נוח עד מאוד על הגוף וניתן לנוע בו בחופשיות רבה מאשר הקפוצ'ונים האחרים, הוא מגיע בלא מעט גזרות וצבעים. מדובר על קפוצ'ון שלא יוצא כל כך מהר מהאופנה ואיתנו לאורך זמן.

איזה קפוצ'ון מתאים לי?

התאמת הקפוצ'ון נעשית בהתאם למבנה הגוף והטעם האישי. ישנם כאלו אשר יעדיפו את את דמוי העור, כי הוא עושה גוף יפה ומדגיש את המותניים ואיברים אחרים. אחרות יעדיפו את הבד מאחר שהוא מתאים גם ליום וגם ללילה. כך שהתאמת הקפוצ'ון היא בהתאם למבנה הגוף שלך, ולטעמך האישי.

מתי לובשים את הקפוצון?

נהוג ללבוש אותו בתקופת הסתיו הקרירה, כאשר אנו עומדים להיכנס לחורף. בתקופה זאת הלילות נעשים קרירים יותר וקפוצ'ון הוא הפתרון הטוב ביותר על מנת להתגבר על הקור. מעבר לכך, תוכלי אף להשתמש בו כנגד קור המזגנים, הוא יחמם אותך מאוד ובמקום להעלות את הטמפרטורה, את צריכה רק לשים אותו עליך ולשכוח מהקור המקפיא שיוצר מהמזגן.

מקווים שנהנתם מהכתבה, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות את דעתם או לשתף אותנו בקפוצ'ון האהוב ביותר עליכם. בנוסף יש לנו עוד הרבה כתבות מעולות ומגוונות באתר אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *