צעיפים – אביזר אופנתי, נוח ומרשים לכל אירוע

צעיפים – אביזר אופנתי, נוח ומרשים לכל אירוע

Reading Time: 2 minutes

מבין כל האקססוריס בלבוש ובאופנה, צעיפים תמיד היו כובשים ובולטים לאורך השנים.

מאז ומתמיד עוד מדור הסבים והסבתות הצעיפים היו נמצאים שם בולטים בכל תמונה, שונים בדגמים ובאופנות, בגדלים ובצורות. אחד מסמלי החורף המובילים והבולטים ביותר הוא ללא ספק הצעיף. הוא יוצר פשוט תחושה להתכרבל בחום ובנעימות עם מגוון של צעיפים שמחממים לא רק את הצוואר אלא את כל הגוף.

אם נדמה שבחורף המראה שלנו מרושל יותר, ואנו מתמודדים עם עומס של תופעות לא נעימות כגון- ישנה פחות תנועה, פחות נמצאים בחוץ, מצב הרוח ירוד יותר, הימים אפורים גשומים קרים ואולי שפעת לא נעימה והתקררויות תופסות אותנו עם מחלות חורף, אין זה בהכרח נכון ושאנו מרושלים יותר ובוודאי צעיפים יכולים דווקא לשמור על מראה אופנתי, מרהיב ויוקרתי יותר. דווקא הצעיף יכול ליצור מראה מהודק ומסודר יותר שאינו עורם ללא קשר שכבות רבות ועבות של בגדים או חולצות. צעיפים היו על כן לאורך השנים פריט חורפי ואופנתי מרכזי בכל תרבות ובכל אופנה, בכל מדינה ומקום בעולם הצעיף היה חלק מרכזי בלבוש ואף מאפיין לבוש של פולקלור ושל עמים שונים, ומגיע עם שימושים איכותיים ביותר.

מצד אחד צעיפים מחממים מאד ולכך הם נועדו, מצד שני לא ניתן להתעלם מהם כאופנתיים ומרגשים במיוחד. כולנו זוכרים את העידן בו סבתות סרגו לכולם סריגי חורף מחממים וגם צעיפים מרהיבים. פריט הלבוש הזה הפך ליקיר וחשוב עבור כל אחד ונחקק בזיכרונו של כל אחד וגם עבודת הסריגה עם צמר ידועה ומוכרת כאיכותית במיוחד. בנוסף האופנה הלכה ונהייתה צבעונית יותר, ונוצרו גם צעיפים עם דוגמאות שונות, דוגמאות משמחות ומשלבות הומור כוללות תמונות של איש שלג או דובי שובה לב ועד לצעיפים מחומרים קלילים, אווריריים ופשוטים יותר כמו צעיפי קשמיר, משי או תחרה. לקוחות יכולים לרכוש כיום כל סוג של צעיף בין אם דק או עבה. עשוי צמר או בד כותנה, צבעוני או סולידי יותר ובצבעי יסוד בלבד.

עם מגוון הצעיפים הכוללים עיטורים או הדפסים רבים וכן קישוטים מגוונים, כל אחד יכול למצוא את הצעיף האהוב עליו.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *